Více než polovina online populace v České republice má účet na Facebooku. Celá polovina z nich jej denně kontrolují. Chcete-li tedy být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni – a kde to milují.


Správa sociálních sítí pod mým vedením má hlavu a patu. Dodržuji přesně definované cíle, které postupně naplňuji. Ráda vymýšlí a tvořím social media content- tedy veškerý obsah a to ve formě vlastních fotografií, textů, nebo jednoduché grafiky a blogových příspěvků.  

Vyberu sociální sítě, které pro Vás mají smysl.

Jak postupuji při správě sociálních sítí

  • Pochopení klienta, značky a jeho produktů.
  • Jaké části klientova byznysu jsou vhodné pro sociální sítě? A pro které?
  • Stanovení cílů, kterých chceme dosáhnout.
  • Tvorba strategie pro profily i reklamní kampaně.
  • Tvorba manuálů pro váš web a vaše zaměstnance.
  • Tvorba obsahového plánu.
  • Tvorba obsahu, správa profilů, vedení reklamních kampaní.
  • Případná komunikace se zákaznickým oddělením klienta.
  • Měsíční reporting klientovi.

Proč je důležité dělat marketing na sociálních sítích

Lidé tráví na sociálních sítích stále více svého času, využívají je každý den a doslova „sjíždějí“ jejich obsah. Proto je důležité, aby tam viděli i právě Vás. Když Vás tam často uvidí, budou o Vás vědět. Pokud si budou chtít koupit nějaký produkt, objednat službu, vybavíte se jim právě vy.

Když budete mít aktivní fanoušky, kteří budou lajkovat, komentovat a sdílet Váš obsah, dozvídají se o Vás i jejich přátelé. Osobní doporučení má podle mnoha výzkumů největší vliv při nákupu. Sociální sítě můžou Vaše fanoušky přimět k nákupu. Přes sociální sítě také dnes zákazníci chtějí zodpovídat zákaznické dotazy a sledovat, jaké novinky jim přinášíte. Facebook umožňuje velmi levně oslovovat spotřebitele reklamou.  V neposlední řadě množství profilů na sociálních sítích zabere pozice ve vyhledávačích, zadá-li někdo název vaší značky. Takže, pokud o Vás někdo napsal něco nepěkného, bude to ve vyhledávačích odsunuto dozadu.

Co díky sociálním sítím získáte?

  • Přímé zvýšení tržeb. Obzvláště v B2C prostředí působí Facebook jako přímý akviziční (prodejní) kanál. Se svou nabídkou zasáhnete miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.
  • Brandbuilding a brand awareness. Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah vaší značky a pěstuje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.
  • Retence. Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.
  • Crowdsourcing. Abyste si ověřili nápad, otestovali produkt nebo získali novou inspiraci, nepotřebujete složité výzkumy. Vaši fanoušci vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.
  • Snazší dostupnost. Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet váš web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno.
  • Helpdesk. Vaši zákazníci často potřebují pomoci, poradit, popostrčit k nákupu. Díky sociálním sítím jim můžete posloužit s minimálními náklady.

Chcete být více vidět na sociálních sítích a začít získávat nové zákazníky ?


Na sociálních sítích je více než polovina všech Čechů.

Spravujete-li správně své profily, dozví se o vás nejen mnoho nových potenciálních zákazníků, ale hlavně u vás začnou reálně nakupovat (a vás to moc nestojí).

Reklama na Facebooku a dalších sociálních sítích je levná a umožňuje nejpřesnější cílení ze všech mediatypů.


Co se mi povedlo?

S naprosto minimálním rozpočtem se mi podařilo doslova vyšlapat sociální sítě od Fitness13. Za pouhý jeden rok jsme získali komunitu o 10 000 aktivních lidí. Žádné nakoupené mrtvé duše, ale aktivní lidé z ČR. A to je to, co chceme!